La Casa Provincial de Plaza d'Espanya,de Madrid, va acollir avui una nova reunió del Consell Provincial de la Província Ibèrica de Santa Teresa de Jesús, en la dinàmica ordinària de treball i seguiment de la vida de la Província. La reunió s'ha celebrat, en el context de la visita apostòlica del Papa Lleó XIV a Espanya, en els actes del qual ha participat activament la Província Ibèrica durant aquests dies. Després de compartir al costat del Sant Pare diversos trobades eclesials celebrades a Madrid, el Consell Provincial ha reprès la seva agenda ordinària de treball per a continuar acompanyant la vida i missió de les comunitats. Aquestes trobades periòdics permeten a l'equip de govern acompanyar el dia a dia de les comunitats, revisar la marxa de les diferents iniciatives pastorals, formatives i vocacionals, i atendre les qüestions administratives i de gestió pròpies d'una realitat provincial present en diversos territoris. La sessió de treball ha servit també per tocar assumptes relacionats amb la vida i el desenvolupament de la Delegació d'Àfrica i del Vicariat, i...